POZITII DESCHISE

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o companie nationala producatoare de seminte, cu traditie pe piata de agribusiness din Romania, o pozitie de Analist Servicii Clienti, cu locatia Bucuresti.

Aptitudini si abilitati:

  • Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
  • Foarte bune abilitati de organizare si planificare a activitatii
  • Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini in acelasi timp
  • Abilitati de lucru în echipa si automotivare profesionala
  • Implicare, seriozitate, responsabilitate, adaptabilitate.

Profil candidat:

  • Studii: universitare (studii agribusiness reprezinta un avantaj)
  • Competente de operare PC: MsOffice, Excel
  • Competente medii de limba straina : engleza (scris si vorbit)
  • Experienta de munca : minimum 6 luni.

Rolul postului:

Titularul postului are rolul de a asigura transmiterea si prelucrarea informatiilor intre departamentele organizatiei, intre organizatie si clientii interni/externi si organizatie/utilizatorii finali. Managerul de servicii clienti va ajuta si va contribui la dezvoltarea relatiilor de afaceri cu clientii actuali si va actiona ca o legatura intre clienti si organizatie.

Sarcini si responsabilitati specifice:

  • Inregistreaza in ERP comenzile de fermieri si comenzile venite din aplicatia mobila;
  • Urmareste status-ului livrarilor de la distribuitori catre fermieri si realizeaza comunicarea catre fiecare coleg din vanzari;
  • Realizeaza si transmite diverse rapoarte catre persoanele cointeresate (Director General, National Sales Manager, Regional Sales Manager etc);
  • Intocmeste si gestioneaza documente administrative (contracte, anexe, avize etc) ca suport pentru National Sales Manager;
  • Urmareste status-ului livrarilor de la depozite catre distribuitori si comunicarea catre Managerul de logistica;
  • Centralizeaza sesizarile venite din partea fermierilor si urmareste rezolvarea acestora de catre persoanele competente;
  • Solicita distribuitorilor rapoarte in vederea gestionarii diverselor proiecte (concursuri, asigurari seceta, gratuitati);
  • Gestioneaza tichetele cadou alocate echipei de vanzari a distribuitorilor in urma campaniilor de vanzari;
  • Ofera informatii clientilor legate de produse, disponibilitate, pret si date de livrare;
  • Gestioneaza situatiile legate de redevente datorate partenerilor externi;

 

Daca iti doresti sa faci parte din echipa de back-office a unei companii cu traditie din sectorul agribusiness, atunci te invitam sa ne transmiti CV–ul tau pe adresele de email ramona.lapadatescu@alirajobs.ro sau alina.dobra@alirajobs.ro.

 

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, companie multinationala producatoare de ingrasaminte lichide, unul dintre cei mai importanti jucatori din acest segment pe plan european, aflata in plina expansiune, 1 pozitie de Reprezentant Comercial pentru zona BRAILA.

Profil candidat:

  • Minim 3 ani experienta in vanzari agribusiness;
  • Absolvent studii universitare agronomice;
  • Disponibilitate la deplasari in zona alocata;
  • Permis de conducere categoria B.

Aptitudini si abilitati:

  • Bune abilitati de vanzare si negociere;
  • Orientare catre client si capacitate de a construi relatii profesionale;
  • Bune abilitati de relationare si comunicare;
  • Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii;
  • Capacitate de a lucra în echipă;
  • Disponibilitate fizică la munca de teren;
  • Ordine, corectitudine şi seriozitate;
  • Asumarea responsabilitatilor;

 

Responsabilitati principale:

  • Viziteaza si prospecteaza zilnic fermierii din zona alocata;
  • Promoveaza si vinde produsele companiei la nivel de fermier
  • Implementează politica comercială aprobată de companie în zona alocată;
  • Raportează regulat tendințele din piață către managementul superior
  • Organizează seminarii și evenimente de tip “field day”, “harvest day” sau orice alte evenimente relevante la nivelul zonei alocate, în conformitate cu cerințele companiei;
  • Asigura servicii de calitate către client, precum și managementul incidentelor tehnice din zona alocată, în strânsă coordonare cu departamentul tehnic;
  • Organizează și menține la nivel calitativ loturile demonstrative din zona alocată;
  • Inspectează câmpurile în mod regulat, produce rezultate de marketing relevante și le transmite către managementul superior.

 

Daca iti doresti sa faci parte dintr-o importanta companie multinationala din sectorul agribusiness, atunci te invitam sa ne transmiti CV–ul tau pe adresele de email ramona.lapadatescu@alirajobs.ro sau alina.dobra@alirajobs.ro

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, grup multinational cu traditie in activitatea de multiplicare/comercializare seminte si achizitii cereale, o pozitie de Area Sales Manager -  TIMIS

Profil candidat:

  • Minim 3 ani experienta in vanzari agribusiness;
  • Absolvent studii universitare agronomice;
  • Disponibilitate la deplasari in zona alocata;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj.

 

Aptitudini si abilitati:

  • Bune abilitati de vanzare si negociere;
  • Orientare catre client si capacitate de a construi relatii profesionale;
  • Bune abilitati de relationare si comunicare;
  • Abilitati de organizare si prioritizare a activitatii;
  • Capacitate de a lucra în echipă;
  • Disponibilitate fizică la munca de teren;
  • Ordine, corectitudine şi seriozitate;
  • Asumarea responsabilitatilor;
  • Flexibilitate, rezistență la stres, adaptabilitate în situații noi.

 

 Responsabilitati principale:

  • Dezvolta si gestioneaza portofoliul de clienți (fermieri si distribuitori) din zona alocată;
  • Implementează strategia de vânzare și promovare convenite în zona alocată;
  • Implementează politica comercială aprobată de companie în zona alocată;
  • Identifica problemele la nivel de distribuitor si vine cu solutii pentru rectificarea lor;
  • Mentine legatura intre distribuitor si companie;
  • Negociaza si prezinta politicile comerciale;
  • Organizează seminarii și evenimente de tip “field day”, “harvest day” sau orice alte evenimente relevante la nivelul zonei alocate;
  • Asigura servicii de calitate către client inclusiv consultanta tehnica precum și managementul incidentelor tehnice din zona alocată;
  • Incheie contracte comerciale de vanzare-cumparare de inputuri;
  • Monitorizeaza vanzarile produselor companiei, de la livrare până la incasare, pentru realizarea targetului propus.

 

Daca iti doresti sa faci parte dintr-o importanta companie multinationala din sectorul agribusiness, atunci te invitam sa ne transmiti CV–ul tau pe adresele de email ramona.lapadatescu@alirajobs.ro sau alina.dobra@alirajobs.ro.

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o companie multinationala din sectorul agribusiness cu activitate pe segmentul de agricultura digitala si programe de gestiune a activităților din fermele agricole, o pozitie de AREA SALES MANAGER pentru judetele IF, DB, PH, GR, AG

Profilul Candidatului:

  • Minim 2 ani experienta profesionala (experienta anterioara in vanzari reprezinta un avantaj);
  • Studii universitare agronomice reprezinta un avantaj;
  • Cunoasterea sectorului agribusiness in zona alocata reprezinta un plus;
  • Permis de conducere categoria B.
  • Ideal cu domiciliu in zona Bucuresti.

Aptitudini si abilitati:

  • Atitudine pozitiva, constructiva si perseverenta;
  • Abilitati de relationare si comunicare;
  • Capacitate de a lucra în echipa;
  • Disponibilitate de deplasari in zona alocata.

Principalele responsabilitati:

  • Evaluarea şi selectarea clienţilor din zona alocata; fidelizarea clientilor vechi si marirea portofoliului de clienti;
  • Promovarea produselor și serviciilor oferite de companie;
  • Vanzarea produselor din portofoliu la nivel de fermier in zona alocata;
  • Aplicarea strategiilor de vânzări, a ţelurilor şi indicaţiilor în scopul prelucrării ţintite a pieţei în zona definită;
  • Asistenţa regulată a clienţilor existenţi precum şi contactarea activă şi stabilirea termenelor pentru clienţii noi, corespunzător ţelurilor;
  • Atingerea obiectivelor de vanzari;
  • Planificarea vizitelor si oferirea de consultanta catre clienti;
  • Participarea la târguri şi demonstraţii agricole.

Beneficii:

  • Oportunitatea dezvoltarii unei cariere in agribusiness alaturi de o echipă tânără și energică
  • Program de training la inceputul colaborarii
  • Bonusuri in funcţie de performanţe
  • Maşină, telefon și laptop

 

Cine isi doreste sa faca parte din echipa unei companii in plina expansiune din sectorul agribusiness, este invitat sa ne transmita CV–ul la adresele de email alina.dobra@alirajobs.ro sau ramona.lapadatescu@alirajobs.ro

Mult succes!

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, grup multinational din industria agribusiness, actionand atat in zona de multiplicare/comercializare seminte cat si achizitii cereale, o pozitie de Junior Logistics Officer, pentru sediul din Bucuresti.

Profil

  • Experiență profesionala similara de minim 1 an;
  • Experienta în pregătirea și urmărirea comenzilor;
  • Bune cunostinte de operare PC( MS Office, baze de date);
  • Experienta anterioara sistem ERP poate fi un avantaj;
  • Abilități organizațorice;
  • Orientat către client și rezultat;
  • Abilități de rezolvare a problemelor;
  • Spirit de echipa;
  • Bune abilitati de comunicare;
  • Cunostinte limba engleza reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

  • Gestioneaza situațiile logistice și de planificare;
  • Gestioneaza activitatea de import -export UE si non-UE;
  • Coordoneaza, planifica si organizeaza procesul livrarilor catre clienti si transmite documentele necesare;
  • Gestioneaza contractele de achizitii marfa;
  • Gestioneaza si tine evidenta contractelor de productie;
  • Resposabil pe parte de facturari externe;
  • Mentine relatia cu clientii cu scopul de a asigura servicii de calitate din punct de vedere logistic;
  • Organizeaza, planifica si coordoneaza retururile de la client;
  • Efectueaza rapoarte periodice legate de situatia stocurilor si statusul livrarilor;
  • Asigura suport logistic departamentului vanzari pe perioada campaniei;
  • Implementeaza și menține rutele de livrări împreună cu partenerii externi de transport;
  • Coordoneaza activitatea de facturare, asigurându-se că, comenzile de la departamentul comercial sunt procesate în timp util si eficient;
  • Se asigura că documentele de expediere sunt completate corespunzător;
  • Stabileste rutele de livrare, focusandu-se pe un grad ridicat de Customer Service si o alocare
  • Asigura trasabilitatea livrărilor, informând clienții (SMS-uri, e-mail s.a.);
  • Asigura un sistem de comunicare cu clienții și depozitele pentru a rezolva orice problemă de livrare sau reclamație;
  • Verifica toate facturile primite de la furnizorii de transport extern, raportează și rezolvă diferențele dintre comenzile de transport și facturile finale;
  • Monitorizeaza și raporteaza costurile de transport pe partener / rută / client, etc.;
  • Cercetează și ofera metode de transport eficiente, împreună cu managerul sau;
  • Se asigura ca vehiculele contractate de la companii externe de transport sunt conforme cu toate cerințele legale, de reglementare și contractuale;

 

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, companie nationala de distributie inputuri pentru agricultura, cu portofoliu propriu de seminte, unul dintre principalii jucatori din sectorul agribusiness, aflata in plina expansiune, 3 pozitii de REPREZENTANT VANZARI pentru zonele: TR/AG; CT/TL; CALARASI.

Profilul Candidatului:

  • Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara in sectorul agribusiness;
  • Buna cunoastere a sectorului agribusiness in zona alocata;
  • Studii superioare agronomice – reprezinta un avantaj;
  • Permis de conducere categoria B.

 

Aptitudini si abilitati:

  • Bune abilitati de vanzare si negociere;
  • Abilitati tehnice si de acordare consultanta;
  • Disponibilitate fizica la munca de teren;
  • Abilitati de relationare si comunicare;
  • Ordine, corectitudine si seriozitate;
  • Capacitate de a lucra în echipa, implicare, proactivitate;
  • Flexibilitate, rezistenta la stres, adaptabilitate in situatii noi.

 

Principalele responsabilitati:

  • Promovarea brandului si portofoliului de produse ale companiei la nivel de fermier in zona alocata si inchiderea vanzarii in urma promovarii;
  • Atingerea obiectivelor de vanzari in regiunea alocata;
  • Mentinerea relatiilor cu clientii existenti, prospectarea pietei si extinderea portofoliului de clienti;
  • Cunoasterea si respectarea politicii comerciale;
  • Planificarea vizitelor la clienti si oferirea de consultanta catre acestia;
  • Urmarirea respectarii termenelor de plata de catre clienti;
  • Participarea la evenimentele de business/marketing care au loc in zona alocata;
  • Participarea la sedintele nationale de vanzari din cadrul companiei;
  • Efectuarea cu acuratete a analizelor competitive (preturi, politici comerciale, actiuni in teren ale competitorilor) și raportarea regulata a tendintelor din piata catre managementul superior;
  • Respectarea regulilor interne ale companiei.

 

Cine isi doreste sa faca parte din echipa de success a unei companii de top din sectorul agribusiness, este invitat sa ne transmita CV–ul la adresele de email alina.dobra@alirajobs.ro sau ramona.lapadatescu@alirajobs.ro.

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala de distributie inputuri cu traditie in sectorul agribusiness, avand o gama diversificata de solutii destinate fermierilor si aflata in plina expansiune, o pozitie de REGIONAL SALES MANAGER Moldova Nord BT, IS, NT, SV.

Profil:

  • Minim 5 ani experienta in vanzari;
  • Minim 3 ani experienta manageriala in agribusiness;
  • Buna cunoastere a zonei alocate;
  • Studiile universitare agronomice reprezinta un avantaj;
  • Permis de conducere categoria B
  • Cunostinte de utilizare MS Office.

 

Aptitudini si abilitati:

  • Abilitati de coordonare echipa;
  • Abilitati de relationare și negociere;
  • Abilitati de comunicare, vanzare si persuasiune;
  • Orientare catre scop si rezultatele echipei;
  • Capacitate de a lucra în echipa;
  • Gandire strategica si capacitate de rezolvare a problemelor;
  • Capacitate de decizie si asumare a responsabilitatilor.

 

Principalele responsabilitati:

  • Implementeaza planul de afaceri al regiunii pe care o coordoneaza in conformitate cu strategia companiei;
  • Participa la intocmirea bugetului anual privind vanzarile din regiunea coordonata;
  • Coordoneaza, organizeaza, monitorizeaza, mentoreaza, motiveaza si sprijina membrii echipei sale la nivel individual sau de grup, in functie de nevoie pentru ca fiecare si impreuna sa atinga tintele stabilite in Fisa de Obiective;
  • Dezvolta relatii solide cu fermierii sprijinindu-i in obtinerea de recolte de calitate intr-o maniera eficienta (cost vs beneficiu) si responsabila;
  • Sprijina fermierii din regiunea alocata sa prospere folosind produsele companiei;
  • Identifica noi oportunitati de afaceri pe regiunea alocata si le propune Directorului Comercial, in vederea acoperirii nevoilor identificate la fermieri;
  • Propune si implementeaza planul de vanzari al regiunii si obiectivele echipei: vanzari, clienti noi, recuperare debite;
  • Participa la recrutarea, mentorarea, dezvoltarea si evaluarea echipei de vanzari in colaborare cu departamentul de Resurse Umane;
  • Urmareste si raspunde de derularea contractelor de vanzare inputuri si achizitie cereale incheiate in cadrul regiunii,
  • Respecta Politica de Reclamatii valabila la nivel de companie;
  • Organizeaza si sustine infiintarea de loturi demo in regiunea coordonata pentru a veni in sprijinul fermierilor cu sprijinul nemijlocit al echipei de agronomi;
  • Se implica in solutionarea cerintelor fermierilor si negociaza ajustari ale preturilor, prin Directorul Comercial, atunci cand este cazul;
  • Monitorizeaza profitabilitatea pe fiecare categorie si produs, marja si politica de pret;
  • Planifica, impreuna cu echipa, activitatea pe care acestia urmeaza sa o desfasoare;
  • Analizeaza activitatea si intocmeste periodic rapoarte privind activitatea Regiunii pe care o conduce si le prezinta Managementului;
  • Se asigura ca datele despre fermieri sunt introduse de catre membrii echipei sale in CRM dedicat si sunt actualizate periodic.

 

Daca iti doresti sa faci parte dintr-o importanta companie multinationala din sectorul agribusiness, atunci te invitam sa ne transmiti CV–ul tau pe adresele de email alina.dobra@alirajobs.ro sau ramona.lapadatescu@alirajobs.ro

Mult succes!

 

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala de distributie inputuri cu traditie in sectorul agribusiness, avand o gama diversificata de solutii destinate fermierilor si aflata in plina expansiune, o pozitie de REGIONAL SALES MANAGER Moldova Sud: BC/VS/GL.

Profil:

  • Minim 5 ani experienta in vanzari;
  • Minim 3 ani experienta manageriala in agribusiness;
  • Buna cunoastere a zonei alocate;
  • Studiile universitare agronomice reprezinta un avantaj;
  • Permis de conducere categoria B
  • Cunostinte de utilizare MS Office.

Aptitudini si abilitati:

  • Abilitati de coordonare echipa;
  • Abilitati de relationare și negociere;
  • Abilitati de comunicare, vanzare si persuasiune;
  • Orientare catre scop si rezultatele echipei;
  • Capacitate de a lucra în echipa;
  • Gandire strategica si capacitate de rezolvare a problemelor;
  • Capacitate de decizie si asumare a responsabilitatilor.

Principalele responsabilitati:

  • Implementeaza planul de afaceri al regiunii pe care o coordoneaza in conformitate cu strategia companiei;
  • Participa la intocmirea bugetului anual privind vanzarile din regiunea coordonata;
  • Coordoneaza, organizeaza, monitorizeaza, mentoreaza, motiveaza si sprijina membrii echipei sale la nivel individual sau de grup, in functie de nevoie pentru ca fiecare si impreuna sa atinga tintele stabilite in Fisa de Obiective;
  • Dezvolta relatii solide cu fermierii sprijinindu-i in obtinerea de recolte de calitate intr-o maniera eficienta (cost vs beneficiu) si responsabila;
  • Sprijina fermierii din regiunea alocata sa prospere folosind produsele companiei;
  • Identifica noi oportunitati de afaceri pe regiunea alocata si le propune Directorului Comercial, in vederea acoperirii nevoilor identificate la fermieri;
  • Propune si implementeaza planul de vanzari al regiunii si obiectivele echipei: vanzari, clienti noi, recuperare debite;
  • Participa la recrutarea, mentorarea, dezvoltarea si evaluarea echipei de vanzari in colaborare cu departamentul de Resurse Umane;
  • Urmareste si raspunde de derularea contractelor de vanzare inputuri si achizitie cereale incheiate in cadrul regiunii,
  • Respecta Politica de Reclamatii valabila la nivel de companie;
  • Organizeaza si sustine infiintarea de loturi demo in regiunea coordonata pentru a veni in sprijinul fermierilor cu sprijinul nemijlocit al echipei de agronomi;
  • Se implica in solutionarea cerintelor fermierilor si negociaza ajustari ale preturilor, prin Directorul Comercial, atunci cand este cazul;
  • Monitorizeaza profitabilitatea pe fiecare categorie si produs, marja si politica de pret;
  • Planifica, impreuna cu echipa, activitatea pe care acestia urmeaza sa o desfasoare;
  • Analizeaza activitatea si intocmeste periodic rapoarte privind activitatea Regiunii pe care o conduce si le prezinta Managementului;
  • Se asigura ca datele despre fermieri sunt introduse de catre membrii echipei sale in CRM dedicat si sunt actualizate periodic.

 

Daca iti doresti sa faci parte dintr-o importanta companie multinationala din sectorul agribusiness, atunci te invitam sa ne transmiti CV–ul tau pe adresele de email alina.dobra@alirajobs.ro sau ramona.lapadatescu@alirajobs.ro

Mult succes!

 

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, lider mondial în soluții inteligente de irigare prin picurare pentru agricultura, 2 pozitii de Tehnicieni lucrari instalare sisteme irigatii, cu locatie in zonele: Centru/Vest (Hunedoara, Deva, Tg. Jiu) si Moldova (Bacau, Focsani, Vaslui, Iasi, Suceava)

 

Profil candidat:

  • Absolvent studii medii/superioare;
  • 2-3 ani experienta in munca;
  • Cunostinte montaj pompe, robineti, teava PVC/HDPE;
  • Cunostinte de hidraulica; citire planuri conducte; citire planuri structura metalica;
  • Disponibilitate la deplasari aprox 80 % din timpul de lucru;​
  • Permis de conducere cat. B.

 

Aptitudini si abilitati:

  • Aptitudini tehnice
  • Autonomie si independenta

 

Descrierea jobului

  • Organizare lucrări instalare;
  • Gestionare subcontractori săpătura, instalare țeavă îngropată, instalare linie picurare, instalare pivoți;
  • Instalare legături conducte la pompe și grupuri de valve de control;
  • Instalare structură metalică pentru pivoți pentru irigații.

 

Daca iti doresti sa faci parte dintr-o importanta companie multinationala din sectorul de irigatii pentru agricultura, aflata in plin proces de crestere a echipei, atunci te invitam sa ne transmiti CV–ul tau pe adresele de email ramona.lapadatescu@alirajobs.ro si alina.dobra@alirajobs.ro.

Mult succes!

Responsabilitati

  • Dezvoltarea retelei de fermieri multiplicatori parteneri;
  • Intocmire situatii si rapoarte centralizate privind activitatile desfasurate;
  • Realizarea obiectivelor cantitative si calitative ale productiei de seminte;
  • Intocmirea contractelor de multiplicare cu agricultorii multiplicatori.
  • Asigurarea de consultanta pe perioada de vegetatie pentru agricultorii multiplicatori;
  • Urmarirea culturilor in perioada de vegetatie
  • Organizarea lucrarii de recoltat
  • Urmarirea operatiunilor de receptie, conditionare seminte in statiile de procesare
  • Obtinerea documentelor de camp de la institutiile statului ( ITCSMS si Directii Fitosanitare Judetene )

Cerinte

  • Absolvent al unei Universitati de Stiinte Agronomice - Facultatea de Agricultura (obligatoriu)
  • Responsabil zona productie seminte de porumb,floarea soarelui,cereale paioase, soia, plante furajere
  • Cunostinte tehnice solide in cultura produselor agricole, protectia plantelor, agrotehnica;
  • Experienta min. 3 ani in tehnologia producerii de seminte;
  • Abilitati excelente de comunicare si negociere, relationare interpersonala;
  • Fire deschisa, receptiva, cu abilitati de lucru in echipa;
  • Foarte bun organizator;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Dispus la deplasari frecvente;
  • Cunostinte limba engleza nivel avansat constituie un avantaj;
  • Cunostinte foarte bune de operare PC.
  • Domiciliu stabil in judetul Braila.

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau,  companie multinationala producatoare de seminte, unul dintre principalii jucatori din sectorul agribusiness, cu portofoliu reunit de produse, o pozitie de Director Regional Vanzari Moldova.

Profil candidat:

  • Cunostinte foarte bune de tehnici de vanzari si negociere;
  • Experienta in coordonarea si motivarea unei echipe;
  • Aptitudini foarte bune de comunicare;
  • Studii universitare terminate, profil agronomic sau economic;
  • Experienta relevanta in agribusiness;
  • Nivel bun al limbii engleze;
  • Bune cunostinte operare PC (Excel, Word)
  • Permis conducere cat B
  • Disponibilitate pentru calatorie in zona alocata, aprox 90% din timp

 Responsabilitati principale:

  • Administreaza relatia cu distribuitorii din zona alocata;
  • Stabileste obiectivele de vanzari pentru zona alocata;
  • Urmareste gradul de realizare a obiectivelor de vanzare si promovare;
  • Coordoneaza si raspunde de activitatea echipei de vanzari din regiunea alocata;
  • Incurajeaza dezvoltarea profesionala a angajatilor din subordine si le ofera acestora coaching si feed-back in indeplinirea obiectivelor agreate;
  • Evalueaza rezultatele si antreneaza in timp util echipa pentru o buna administrare a Regiunii;
  • Se asigura de cunoasterea beneficiilor, avantajelor si caracteristicilor produselor de catre membrii echipei pe care o coordoneaza;
  • Cunoaste, promoveaza si respecta politica comerciala a companiei;
  • Dezvolta parteneriatele de business cu distributia locala si cu fermierii mari din zona alocata (clienti existenti si clienti noi);
  • Elaboreaza/implementeaza programe de masurare a satisfactiei clientilor, propune masuri de imbunatatire;
  • Planifica vizite la clienti si ofera consultanta, impreuna cu echipa pe care o coordoneaza, pentru
  • problemele semnalate de fermieri;
  • Colaboreaza permanent cu departamentul tehnic, urmareste/coordoneaza implementarea loturilor demo in zona sa;
  • Colaboreaza permanent cu departamentul de marketing cu privire la managementul portofoliului de produse, actiuni si planuri de PR;
  • Analizeaza tendintele pietei si propune obiective de vanzari si strategii conforme cu potentialul zonei;
  • Asigura servicii de calitate către client, precum și managementul incidentelor tehnice din zona alocată, în strânsă coordonare cu departamentul tehnic

 

Daca iti doresti sa faci parte dintr-o companie  multinationala de top din sectorul agribusiness, atunci te invitam sa ne transmiti CV–ul tau pe adresele de email  alina.dobra@alirajobs.ro sau ramona.lapadatescu@alirajobs.ro.

 

Copyright © 2016 - 2022 Alira Recruitment