Customer Service Specialist

AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala de distributie piese de schimb pentru diverse echipamente si utilaje agricole, grup cu traditie pe plan europenan, o pozitie de Customer Service Specialist, cu locatie in Bucuresti.

PROFILUL CANDIDATULUI:

  • Minim 1 experienta similara in customer service/relatii clienti/comercial -back office
  • Bune cunostinte privind segmentul de piata reprezinta un avantaj
  • Absolvent studii universitare -de preferat economice sau tehnice
  • Bune cunostinte limba engleza
  • Bune cunostinte operare PC

APTITUDINI ȘI ABILITĂȚI:

  •  Organizare, prioritizare
  • Initiativa si perseverenta
  • Proactivitate
  • Bune abilitati de comunicare și relationare
  • Capacitate de a lucra in echipa
  • Orientare catre client
  • Orientare spre a gasi soluții
  • Asumarea responsabilitatii
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Atentie la detalii

Principalele responsabilități:

Rol: Rolul este de a asigura interfața dintre clienți, produse și vanzari cu scopul de a obține un grad inalt de satisfacție a clienților și de a contribui la dezvoltarea unor relații de lungă durată, prin acordarea de suport privind produsele companiei.  
  • Primirea și procesarea comenzilor clienților, întrebărilor și/sau reclamațiilor care acoperă articolele, produsele sau serviciile comandate
  • Gestionarea tuturor solicitarilor din partea clientilor privind produsele si serviciile prin intermediul canalelor: apeluri telefonice, email s.a.
  • Actualizarea permanenta a cunostintelor privind produsele companiei
  • Implementarea strategiei de vânzare pentru respectivul grup de produse
  • Suport acordat clientilor in utilizarea corespunzatoare a produselor: oferte speciale, propuneri tehnice, calculatii si consultanta
  • Mentinerea relatiei cu clientii companiei gestionati de catre Account Manager, dar si cu clientii mai mici -prin contactare directa, in vederea cresterii vanzarilor
  • Dezvoltarea bazei de date de potentiali clienti care vor fi gestionati de catre Account Manager
  • Suport telefonic clienti privind campaniile si promotiile companiei
  • Indeplinirea tuturor sarcinilor administrative, de exemplu, oferte, procesarea comenzilor / retururilor, introducerea / întreținerea datelor, discount, crearea de rapoarte
  • Cooperarea stransa cu Account Manager si cu celelalte departamente ale companiei
  • Construirea unor relatii profesionale durabile cu clientii companiei
  • Asigurarea și creșterea gradului de satisfacție a clienților
  • Instruirea clienților cu privire la modul de utilizare a webshop-ului și prezentarea beneficiilor utilizării magazinului web clienților.
Aplica pentru cariera
Scroll to Top