Customer Service Specialist
AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala de distributie piese de schimb pentru diverse echipamente si utilaje agricole, grup cu traditie pe plan europenan, o pozitie de Customer Service Specialist, cu locatie in Bucuresti.
PROFILUL CANDIDATULUI:
- Minim 1 experienta similara in customer service/relatii clienti/comercial -back office
- Bune cunostinte privind segmentul de piata reprezinta un avantaj
- Absolvent studii universitare -de preferat economice sau tehnice
- Bune cunostinte limba engleza
- Bune cunostinte operare PC
APTITUDINI ȘI ABILITĂȚI:
- Organizare, prioritizare
- Initiativa si perseverenta
- Proactivitate
- Bune abilitati de comunicare și relationare
- Capacitate de a lucra in echipa
- Orientare catre client
- Orientare spre a gasi soluții
- Asumarea responsabilitatii
- Capacitate de analiza si sinteza
- Atentie la detalii
Principalele responsabilități:
Rol:
Rolul este de a asigura interfața dintre clienți, produse și vanzari cu scopul de a obține un grad inalt de satisfacție a clienților și de a contribui la dezvoltarea unor relații de lungă durată, prin acordarea de suport privind produsele companiei.
- Primirea și procesarea comenzilor clienților, întrebărilor și/sau reclamațiilor care acoperă articolele, produsele sau serviciile comandate
- Gestionarea tuturor solicitarilor din partea clientilor privind produsele si serviciile prin intermediul canalelor: apeluri telefonice, email s.a.
- Actualizarea permanenta a cunostintelor privind produsele companiei
- Implementarea strategiei de vânzare pentru respectivul grup de produse
- Suport acordat clientilor in utilizarea corespunzatoare a produselor: oferte speciale, propuneri tehnice, calculatii si consultanta
- Mentinerea relatiei cu clientii companiei gestionati de catre Account Manager, dar si cu clientii mai mici -prin contactare directa, in vederea cresterii vanzarilor
- Dezvoltarea bazei de date de potentiali clienti care vor fi gestionati de catre Account Manager
- Suport telefonic clienti privind campaniile si promotiile companiei
- Indeplinirea tuturor sarcinilor administrative, de exemplu, oferte, procesarea comenzilor / retururilor, introducerea / întreținerea datelor, discount, crearea de rapoarte
- Cooperarea stransa cu Account Manager si cu celelalte departamente ale companiei
- Construirea unor relatii profesionale durabile cu clientii companiei
- Asigurarea și creșterea gradului de satisfacție a clienților
- Instruirea clienților cu privire la modul de utilizare a webshop-ului și prezentarea beneficiilor utilizării magazinului web clienților.