Director Comercial
AliRa Recruitment, recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala cu prezenta la nivel global, producatoare de produse pe segmentul de crop protection, o pozitie de Director Comercial, care va prelua atributiile privind managementul vanzarilor locale si directia strategica de marketing/dezvoltare a companiei in Romania.
PROFILUL CANDIDATULUI:
- Studii universitare profil agronomic, economic sau management
- Minim 5 ani experienta in roluri comerciale, management, de preferat in segmentul de CPP
- Experienta si abilitati manageriale
- Cunostinte privind segmentul de crop protection
- Aptitudini foarte bune de comunicare si relationare
- Nivel avansat al limbii engleze
- Nivel bun operare PC (Excel, Word)
- Permis conducere cat B
- Disponibilitate pentru deplasari
- Abilitati de planificare si organizare
- Orientare catre gasirea de solutii si atingerea obiectivelor
- Orientare catre client.
- Proactivitate, dinamism
- Gandire strategica
APTITUDINI ȘI ABILITĂȚI:
Principalele responsabilități:
- Mangementul echipei locale din Romania
- Implicarea directa in dezvoltarea business-ului la nivel de tara (retea de distributie nationala si regionala)
- Consolidarea structurii de distributie, prin consolidarea numarului de distribuitori si agricultori
- Implementarea planurilor anuale de vânzări și financiare pentru indeplinirea obiectivelor companiei
- Forecast vanzari lunar, planificarea cererii din partea clientilor
- Revizuirea regulate a informațiilor din piață și furnizarea de recomandări privind portofoliul de produse, distribuție și stabilirea prețurilor pe piețele alocate
- Gestionarea condițiilor de preț și de credit; stabilirea politicii comerciale și limitele de achizitie ale clienților, în conformitate cu politica companiei
- Gestionarea creanțelor cu niveluri acceptate de limite de credit, colectarea datoriilor în conformitate cu politica generală a companiei
- Realizarea unei viziuni si dezvoltarea unui set de strategii de vanzare
- Prezentarea si negocierea ofertelor catre principalii distribuitori din tara
- Dezvoltarea si consolidarea notorietatii brandului
- Ajustarea strategiilor de vanzare dupa schimbarile pietei.
- Gestionarea, formarea si dezvoltarea intr-un mod profesional a echipei comerciale pe Romania
- Managementul proceselor si operatiunilor din Romania.