Regional Sales Manager – Oltenia (DJ/OT/GJ/MH/VL)
AliRa Recruitment recruteaza pentru clientul sau, o companie nationala producatoare de seminte, cu traditie pe piata de agribusiness din Romania, o pozitie de Regional Sales Manager – Oltenia (DJ/OT/GJ/MH/VL).
PROFILUL CANDIDATULUI:
- Studii superioare finalizate cu licenta (specializarea in agronomie reprezinta un avantaj);
- Experienta profesionala anterioara de minim 3 ani (de preferat in vanzari inputuri agricole)
- Cunostinte tehnice despre cultura produselor agricole, protectia plantelor, agrotehnica;
- Disponibilitate la deplasari frecvente, peste 75% din program.
APTITUDINI ȘI ABILITĂȚI:
- Gandire strategica si o buna intelegere a industriei agro-business, a tendintelor pietei produselor agricole, principalilor actori si a mecanismelor de piata;
- Fire deschisa, receptiva, cu abilitati de lucru in echipa si buna capacitate de automotivare;
- Proactivitate, determinare si implicare, seriozitate, responsabilitate, orientare spre rezultate;
- Abilitati excelente de comunicare, prezentare, relationare interpersonala si rezolvare de probleme; motivatie si experienta de coordonare oameni constituie avantaj;
- Foarte bune abilitati de negociere, de persuasiune, de organizare si planificare.
Principalele responsabilități:
- Realizarea obiectivelor cantitative si calitative stabilite pe zona alocata (actiuni de marketing si vanzari-loturi, evenimente, promovare la fermier) si pe fiecare campanie agricola, prin implicarea directa in vanzarea catre fermele mari, precum si prin coordonarea vanzarilor de inputuri agricole (seminte certificate de porumb, floarea soarelui, grau, rapita, orz, lucerna) catre partenerii agreati (distribuitori locali/regionali);
- Propunerea si implementarea strategiilor de dezvoltare a zonei pe termen mediu/lung si participarea la definirea planului de vanzari si a politicii comerciale;
- Promovare directa la ferme mari pentru sustinerea vanzarii la distribuitori, a produselor din portofoliu si realizarea bazei de date cu fermierii target pe zona gestionata, in baza criteriilor stabilite; implementarea si gestionarea programelor de promovare puse la dispozitie pentru dezvoltare de fermier, de produs
- Organizarea actiunilor de marketing field-days, simpozioane, loturi demo in zona gestionata.